Hotline Support Engineer

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Motiveres du af problemløsning, kundekontakt og en alsidig hverdag? Kribler det i fingrene, når du hører ord som ”Robotter” og ”Automatisering”?

Vores Service Support Hotline afdeling ser ind i en fremtid med store planer i takt med en stadig større vækst i BILA Group. Vi søger derfor en tekniker, som vil være en del af denne rejse, hvor du vil have en central support rolle i vores hotline, både internt og overfor danske og internationale kunder.

Vi søger en stærk, proaktiv og struktureret person med gode kommunikative evner - og ikke mindst de rette tekniske kompetencer. Du skal kunne holde hovedet koldt i en travl hverdag, når du løser tekniske udfordringer og samtidig yder en god service.

Se en kort video omkring arbejdet som Hotline Support Engineer hos BILA.

Jobbet og afdelingen
BILA har hovedkontor i Nykøbing Mors, hvor vores Hotline har afdelinger forskellige steder i landet, herunder på vores kontorer i Aalborg og Sønderborg.

Du vil få en solid oplæring af dine interne teamkolleger, hvor du kommer med på on-site oplæring hos kunder. Derudover vil der være enkelte planlagte rejsedage ifm. idriftsættelser, som en naturlig del af din løbende udvikling og indsigt i BILA’s produkter og anlæg. 

Efter oplæring forventes det at størstedelen af din tid er på kontoret i Service Support Hotline.

Dine opgaver bl.a.:

  • Teknisk telefonsupport og rådgivning af kunder og internt
  • Remote support og fejlfinding via VPN ifm. akut hjælp til kunder
  • PLC og robotprogrammering/optimeringsopgaver
  • Rapportering, registrering og opdatering af dokumentation
  • Academy undervisning til intern brug samt kunde kurser

Om dig
Du er en stærk el-teknisk person med baggrund inden for automatisering suppleret med mekanisk flair og forståelse. Du har praktisk erfaring med fejlsøgning på procesanlæg, PLC styring og på automatiske maskiner.
Derudover har du teknisk "gå-på-mod", nysgerrighed og viljen til at lære nyt. Du trives med stor udadvendt kontakt og en varieret, og til tider uforudsigelig, hverdag. Høj kvalitet og grundighed er kendetegnende for din adfærd, ligesom du er serviceminded og selvstændig. Du behersker dansk og engelsk – både i skrift og tale.

Vi tilbyder dig
En spændende og alsidig stilling i en dynamisk virksomhed, hvor du bliver en del af vores ambitiøse Serviceafdeling. Vi har en flad organisationsstruktur og en uformel og direkte tone.
Vi gør vores yderste for at skabe optimale rammer for din udvikling både fagligt og personligt. Så motiveres du af at supportere automationsløsninger i en global virksomhed med gode kolleger, lover vi dig et spændende job med masser af læring og udvikling.

Ansøgningsproces
Vi afholder løbende samtaler, så ansøg gerne hurtigst muligt. 

Har du spørgsmål til jobbet, kan du kontakte
Hotline Manager: Emil Larsen, telefon: +45 9244 5562
HR Seniorkonsulent hos PULS: Ole Strandlyst, telefon: +45 4314 4204

Sådan ansøger du

Tryk på linket HER, og kom direkte til siden hvor du kan sende din ansøgning!

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Morsø Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

BILA A/S, Industrivej 18, 7900 Nykøbing M

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 23-06-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1523&ProjectId=144056&DepartmentId=18959&MediaId=5&SkipAdvertisement=False

Telefonisk: 97710044

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5855879

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet