BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
I Jesperhus Feriepark vil vi være det bedste feriested for børnefamilier i Danmark, og der er du måske lige den brik, vi mangler. Vi er en virksomhed som er i rivende udvikling. Du bliver en del af et dedikeret team, som alle dagligt arbejder for at give vores gæster uforglemmelige ferieminder.
Du vil indgå i vores økonomiafdeling, som foruden dig beskæftiger 2 medarbejdere, og refererer til vores økonomichef.
Du kommer til at arbejde med:
- Daglig bogføring
- Kontanthåndtering
- Opgaver vedr. timelønnede medarbejdere
- Opkrævninger
- Behandling af kreditorfakturaer
- Afstemninger
- Ad hoc opgaver
Du får mulighed for at deltage i udvikling og optimering af proceser samt arbejdsgange.
Du kommer til at arbejde i følgende systemer:
- Visma Control
- Lessor Workforce og Lessor PM
- Spectra
- Microsoft Office, primært excel
Det er en fordel, hvis du har erfaring med nogle af disse eller tilsvarende systemer.
Hvem er du:
- Du er uddannet indenfor økonomi eller kontor
- Du har erfaring med lønbehandling
- Du arbejder selvstændigt og struktureret, og det er naturligt for dig at tage ansvar for dine opgaver
- Du er god til at samarbejde, og trives i et til tider travlt miljø
- Du trives i en uhøjtidelig kultur, hvor vi dagligt arbejder for, at vores gæster skal have gode oplevelser med hjem i bagagen
- Du behersker dansk og engelsk i skrift og tale.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Morsø Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
JESPERHUS BLOMSTERPARK APS, Legindvej, 7900 Nykøbing M
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 20-11-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5938973