Særlige telefontider hos Morsø Kommune i julen og nytåret giver borgere adgang til vigtig service

Foto: Morsø Kommune.
dato

Morsø Kommune oplyser om særlige telefontider for borgere omkring jul og nytår, med kontaktmulighed til flere vigtige funktioner på specifikke dage.

I forbindelse med jul og nytår kan borgere i Morsø Kommune benytte sig af særlige telefontider. Den 22., 23., 29. og 30. december samt 2. januar er det muligt at kontakte visitation til personlig hjælp og pleje på telefon 99 70 63 48 fra kl. 8-10 og kl. 12-15. Ergoterapeuterne i Hjælpemiddelhuset kan træffes på telefon 99 70 72 58 fra kl. 9-12.

Sundhedsplejen kan kontaktes fra kl. 9-12. Den 22., 23. og 29. december skal man ringe på 2154 3136. Den 30. december og 2. januar kontaktes Sundhedsplejen på 2347 9613.

Ved akut opståede problemer med børn under 18 år opfordres borgere til at kontakte den sociale bagvagt via politiet på telefon 114.

Borgere, der har behov for hjælp til digitale selvbetjeningsløsninger, pas, kørekort eller folkeregister, kan ringe til den Digitale Hotline på telefon 70 20 00 00.

Hvis der er akut behov for hjælp til forsørgelse, kan Ydelseskontoret træffes fra kl. 9-12 på følgende numre: Den 22. december på 9970 7145 og både den 22. december og 2. januar på 9970 7120.

Fra den 5. januar 2026 vil der igen være mulighed for personlig betjening.

https://mors.dk/om-kommunen/nyheder/2025/jule-og-nytaarslukket-2025

Kilde: Morsø Kommune