Ledig stilling som udviklingsorienteret FM-koordinator med fokus på bygningsdrift og vedligehold

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Brænder du for at udvikle og realisere projekter indenfor nybyggeri og renovering, så kan det være lige dig, vi står og mangler. 

Til vores koordinatorteam under Kommunale Ejendomme søger vi en udviklingsorienteret og faglig velfunderet koordinator til området for Facility Management (FM). 

Du bliver en del af et team som består af 3 koordinatorer, der i tæt samarbejde med resten af Kommunale Ejendomme sikre den løbende drift og vedligehold af den samlede kommunale bygningsmasse, herunder også rengøring og energi. 

Din rolle bliver at have det samlede overblik over de bygningsmæssige og driftsmæssige data, samt udarbejde og vedligeholde drift og vedligeholdelsesplaner for hele bygningsmassen. Du vil desuden også blive ansvarlig for at udarbejde og vedligeholde arbejdsbeskrivelser og servicestandarder for området, ligesom du også vil indgå i udbud og styring lejekontrakter for kommunale bygninger og arealer. Alt dette sker med udgangspunkt i en kerneopgave, hvor der skal skabes de bedste rammer for alle.

Som FM-koordinator i Kommunale Ejendomme, bliver du en del af en dynamisk gruppe på 6 personer, der varetager opgaver indenfor rengøring, kantinedrift, energiforbrug, drift og vedligehold, samt renovering og nybyg på de kommunale bygninger. Derudover forestår afdelingen udlejning af boliger og lokaler, tilsyn med den almene boligsektor, samt drift og vedligehold af legepladser. 


Dine arbejdsopgaver vil primært være at: 

  • Sikre en forsat stabil implementering af FM-systemet DaluxFM, samt være systemansvarlig for systemet.
  • Sikre opdatering og vedligeholdelse af bygningstegninger og øvrige bygningsdata.  
  • Udarbejde og ajourføre Drift og vedligeholdelsesplaner, herunder budgetopfølgning for disse.
  • Udarbejde og ajourføre arbejds- og funktionsbeskrivelser, samt SLA’er (Service-Level-Agriment) for alle områder.
  • Udarbejde og vedligeholde serviceaftaler med eksterne leverandører.
  • Varetage udlejning af kommunale bygninger og udearealer.
  • Understøtte afdelingens øvrige funktioner med teknisk support, herunder være systemansvarlig på driftsmæssige fagsystemer.
  • I mindre omfang gennemfører egne drift og vedligeholdelses projekter, fra ide over projektering, udbud til realisering og aflevering.

Vi søger en projektleder som:  

  • Har en byggeteknisk baggrund, som ingeniør, bygningskonstruktør, byggeteknikker eller lignende.
  • Har et godt overblik og flair for brugen af IT-systemer på det fagspecifikke område.
  • Har en god tegningsmæssig forståelse og kan benytte grafiske programmer som AutoCAD eller Revit på brugerniveau.
  • Er udviklingsorienteret og inddragende med et fokus på helheden i opgaveløsningen.
  • Har en god økonomisk forståelse og forstår princippet godt købmandskab.
  • Gode formuleringsevner i både skrift og tale.
  • Evner at skabe gode relationer både blandt medarbejdere og samarbejdspartnere.
  • Har gode IT-kundskaber i brug af M365-programserien og formår hurtigt at tillære sig nye systemer.
  • Har gode samarbejdsevner, kombineret med evnen til at arbejde selvstændigt.

Vi tilbyder: 

  • En arbejdsdag med spændende og varierende opgaver
  • Gode kollegaer og et godt arbejdsmiljø.
  • Stor indflydelse på eget arbejde.
  • En stilling på 37 timer om ugen.

Stillingen ønskes besat pr. d. 1.september 2024 eller snarest muligt derefter. 

I Kommunale Ejendomme er vi ca. 26 tekniske servicemedarbejdere, ca. 36 rengøringsmedarbejdere, 2 kantinemedarbejdere og 6 administrative medarbejdere, som står for den daglige drift af vores bygninger, herunder deltagelse i vedligeholdelses-, renoverings- og anlægsopgaver, rengøringsarbejde, kantinedrift, samt den daglige betjening af vores brugere. 

I Kommunale Ejendomme arbejder vi efter Morsø kommunes slogan ”Sammen er vi bedst”, hvor vi arbejder for at skabe de bedste rammer for alle. Vi har daglig i kontakt med alle andre afdelinger i hele kommunen, så opgaver spænder bredt og derfor har vi hele tiden fokus på at hjælpe og understøtte hinanden, så vi udnytter hinandens resurser og kompetencer mest muligt. Generelt arbejder vi for at det skal være udviklende, udfordrende og sjovt at gå på arbejde. 

Kommunale Ejendomme er organisatorisk en del af Teknisk Drift, der foruden Kommunale Ejendomme består af Vej, Skov og Park, Genbrug, Havnene og Færgefarten, med sammenlagt 125 medarbejdere.

Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst. 

Yderligere oplysninger:
Ønsker du yderligere oplysninger om stillingen, så kontakt Leder Ulrik Uglebjerg tlf. 99707202, mail: uu@morsoe.dk.

Ansøgningsfrist tirsdag d. 18. juni 2024 kl. 12.00
Ansættelsessamtaler afholdes fredag d. 21. juni 2024 mellem kl. 9 og kl. 13.  

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Morsø Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Morsø Kommune, Jernbanevej 7, 7900 Nykøbing M

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 18-06-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6059229

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet